Mersin-Adana Çıkışlı┃2 Gece 3 Gün Doğu Karadeniz & Batum Turu

OTOBÜS İLE
  • Mersin-Adana Çıkışlı┃2 Gece 3 Gün Doğu Karadeniz & Batum Turu: 2 Gece 3 Gün Butik Doğu Karadeniz & Batum Turu
  • Lüks Araçlarla Gidiş-Dönüş Ulaşım

Sabah Kahvaltı (2) | Akşam Yemeği (2) | Konaklama(2) |
Profesyonel Rehberlik Hizmeti | Seyahat Sağlık Sigortası Dahil

Gezilecek Yerler

•Trabzon •Sümela Manastırı •Uzungöl •Çay Fabrikası •Sürmene Bıçak •Rize •Fırtına Vadisi •Ayder Yaylası •Huser Yaylası •Palovit Şelalesi •Zilkale •Şenyuva Köyü •Taşkemer Köprü •Batum

Aktiviteler: • Yayla Turları •Zipline •Salıncak •Rafting •Horon

Konaklama: 2 Gece Rize Ahşap Naliya Otel Konaklamalı

TUR PROGRAMI

Yazdır

Batum - Fırtına Vadisi 1 gün programını görmek için tıklayınız

Yolculuğumuzda Niğde, Kayseri, Sivas, Erzincan, Gümüşhane üzerinden geçerek Zigana’ya Tüneli’ne varıyor ve Trabzon’a giriş yapıyoruz . Vereceğimiz kahvaltı molası sonrası Rize üzerinden Hopa’ya geliyor, Sarp Sınır Kapısı’ndan Gürcistan’a geçiyoruz. Batum’da Gonio Aprasos Kalesi, Avrupa Meydanı, Tiyatro, Medea Heykeli, Piazza Meydanı görülecek yerler arasında. Vereceğimiz serbest zamanda dileyen misafirler sahilde gezinti yapabilir,dileyen misafirlerde teleferik ile Batum manzarası izleye bilirler. Sonrasında Batum’dan ayrılarak Rize Fırtına Deresinde bulunan otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. Gece otelimiz avlusunda ateş yakarak tulum eşliğinde misafirlerimize unutulmaz bir karadeniz gecesi yaşatıyoruz.

Konaklama: Naliya Otel - Ayder Resort Otel

Yaylar Gezisi - Zipline - Rafting 2 gün programını görmek için tıklayınız

Uyandırma ve sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıyoruz. Kısa bir yolculuk sonrası Ayder Yaylası’na geliyoruz. Fotoğraf ve gezinti için vereceğimiz serbest zaman sonrası 2500 rakımda bulunan ve bulutların üzerinde çekilen salıncak videoları ile son yıllarda ünlenen Huser Yaylası’na çıkıyoruz. Burada alacağımız birbirinden güzel resim-videoların ardından dizi ve film çekimlerinin de yapıldığı Taşkemer Köprü,Zilkale, Palovit Şelalesi, Şenyuva Köyü parkurunu geziyoruz. Sonrasında otele yerleşiyoruz. Dileyen misafirler otelde istirahat ederken dileyen misafirlerimiz de Fırtına deresi üzerinde Rafting yaparak hayat hikayelerine yeni heyecanlar ekleye biliyorlar. Akşam yemeğimiz otelde.

Konaklama: Naliya Otel - Ayder Resort Otel

Gün
Trabzon - Uzungöl - Çay Fabrikası - Sürmene Bıçak - Sümela Manastır 3 gün programını görmek için tıklayınız
Otelde alacağımız kahvaltı sonrası misafirlerimizle Fırtına Deresi üzerinde en güzel aktivitelerden olan zipline ve salıncağa binme imkanımız oluyor. Daha sonra Karadeniz’in olmazsa olmazı Uzungöl’e geliyoruz.1-2 saatlik serbest zamanın ardından dünyaca meşhur Sürmene’de bulunan mağazamızda Sürmene Bıçaklarının özelliklerini öğreniyor ve alışveriş yapma imkanı buluyoruz. Yine karadenize gelip de çay almadan olmaz diyoruz ve Çay Fabrikasına doğru yola çıkıyoruz. Kısa bir fabrika gezisi sonrası taze çaylarımızı yudumlayıp alışverişimizi yapıyoruz. Son olarak Hristiyanlar için çok önemli bir yere sahip, Kutsal Haç Yeri olarak sayılan ve bölge halkı tarafından Meryemana Kilisesi olarak adlandırılan Sümela Manastırına geliyoruz. Rehberimiz bizi bilgilendirdikten sonra manastırı panoramik fotoğraf çekmek için serbest zamanımızı değerlendirebiliriz. Bu güzel dakikalar sonra dönüş yoluna geçiyor ve sabah saatlerinde Mersin’e varıyoruz.
DAHİL OLANLAR:
✔️Ulaşım
✔️2 Gece Konaklama
✔️2 Akşam Yemeği (Otelde)
✔️2 Sabah Kahvaltısı (Otelde)
✔️Bölgeye Özel Profesyonel Rehber
✔️Seyahat ve Koltuk Sigortası

HARİÇ OLANLAR:
✔️Öğle Yemekleri
✔️Müze ve Ören Yeri Giriş Ücretleri
✔️Batum Giriş ve Transfer Ücreti (800 TL)
✔️Ekstra Yayla Turları ( 900 TL)